Wat voor beestje is dit? Heb er iedere dag 3 a 4 op de vensterbank. Zijn super klein. En kunnen vliegen.

Heb er iedere dag 3 a 4 op de vensterbank. Zijn super klein. En kunnen vliegen.

Picture for question
een jaar geleden
in: Insecten
4.1K
Amadea
een jaar geleden
Het beestje staat er nogal onscherp op. Het zou een broodkevertje kunnen zijn.
Amadea
een jaar geleden
Vergelijk 'm maar met de scherpe foto op https://www.startpagina.nl/v/dieren/insecten/vraag/709980/beestjes/
Beestjes2245
een jaar geleden
Het is inderdaad de broodkever. Heb een duidelijker foto kunnen maken. Nu op zoek waar ze vandaan komen. Dank je wel voor je info
Amadea
een jaar geleden
Honden- of kattenbrokjes wellicht.
ItisILeClerc
een jaar geleden
Broodkevertjes zijn gek op pastaproducten, weet ik uit eigen ervaring.
Beestjes2245
een jaar geleden
Ik heb geen hond of kat en pasta heb ik ook niet in huis. Dus het blijft zoeken.
Heb wel een krans van natuurlijk materiaal. Daar vlogen ze ook rond. Die staat nu helaas buiten.
Amadea
een jaar geleden
@ItisLeClerc: de kevertjes eten helemaal niets meer, het betreft de larven die gevroten hebben.

Antwoorden (1)

Bedwantsen.
een jaar geleden
Beestjes2245
een jaar geleden
Nee, dit zijn geen bedwantsen