Wat is dit voor soort spin?

Kwam deze spin tegen in de schuur.
Ben als de dood voor spinnen, maar toch vond ik deze ergens ook wel intrigerend? Iemand een idee wat voor soort spin het is?

Picture for question
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
in: Insecten
2.3K

Antwoorden (1)

Dit is een grijze huisspin (Tegenaria domestica) welke behoort tot de familie trechterspinnen (Agelenidae) en is nauw verwant aan de veldtrechterspin (Tegenaria agrestis). Hoewel de beet van de huisspin pijnlijk kan zijn, zijn de dieren zelden agressief.
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
HeerVoldemort
3 jaar geleden
Lekker dan. 2 minnen zonder reden.