Is het genoeg om alles in plastic bakken te doen voor het bestrijden van broodkevers?

Hoi, onlangs heb ik bij mijn vader in zijn voorraadkast broodkevers gevonden. Ze zitten echt overal! We hebben de bron en de twijfelachtige producten weggegooid, de kastjes schoongemaakt en alles in plastic bakken gestopt. Is dit genoeg? En met hun levenscyclus in gedachte betekent dit dat we waarschijnlijk ook dat we een paar larven / extra proteïne hebben gegeten, als er al zoveel kevers zitten toch? *yuk*

Bedankt alvast voor de reacties!

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
in: Insecten
1.5K
ItisILeClerc
3 jaar geleden
Het vervelende is dat die dingen ook kunnen vliegen, dus kijk wel verder dan die éne kast.

Antwoorden (1)

Als de plastic bakken goed sluiten, dan is dat voldoende.