Ligt eraan welke slang er in je tuin ligt.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ja, maar een tuinslang bijt niet
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
De tuinslang behoort tot de familie "Gardena Botanicus" en kan als ongevaarlijk voor de mens beschouwd worden.

Deze slang komt voor in verschillende motieven en kleuren en heeft de eigenschap om in de knoop te raken indien compleet uitgerold.

De gebruikelijke lengte bedraagt 10 meter, alhoewel er ook waarnemingen zijn van lengtes van 50 meter.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
In een tuinslang treed zeer snel legionella op, als dat water verneveld word kan het gevaarlijk zijn. Drinken van elgionellawater is overigens niet giftig, alleen inademing van nevel.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
nee, maar je kan je er lelijk aan bezeren. soms met dodelijk gevolg.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
hahaha kudo's voor deze, normaal kan ik niet om dit soort grappen lachen, maar kreeg toch wel een smile op me gezicht top gozer ;)!

10+