Mijn kat geeft al maanden dagelijks over na een ongeluk. Wat kan ik nog doen?

Ongeveer 2 maanden geleden kwam mijn kat van een jaar na drie dagen vermist te zijn terug thuis met een gebroken poot. Hij had last van maden in zijn kruis, deze zijn gelukkig niet naar binnen gegaan. Na de amputatie had hij het zwaar. Hij kreeg een sterke pijnstilling. Het leek even beter te gaan. Maar al snel begon hij met dagelijks overgeven. Zijn eetlust was weg. De dierenarts kon geen overige breuken vinden, zijn bloedtest was ook positief. Hij is zelfs opgenomen geweest, maar de dierenarts kon niks vinden. Hij wilt nu alleen pate van de dierenarts eten. Ik meng die nu met speciale anti braak brokjes (ook van de dietenarts). Daarnaast krijgt hij elke ochtend en avond speciaal anti braak middel die ik door een beetje kattenmelk meng. Desondanks blijft hij spugen. Voor de rest oogt hij energiek. Heeft iemand nog tips?

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
1.2K
Rieneke1
3 jaar geleden
Als je dierenarts het niet meer weet, doorverwijzen naar een specialist?
Antoni
3 jaar geleden
In Utrecht is het Universitair Diergeneeskundig Centrum Utrecht. Zie de website https://www.diergeneeskunde.nl/. Misschien kan je daar terecht met je kat en je vraag.
Ivana
3 jaar geleden
@Antoni : Universitaire Dierenkliniek Utrecht.
Z512099
3 jaar geleden
Vanwege het braken misschien allergisch voor de kattenmelk?
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
@Antoni, klopt, In Nederland kan men naar het Universitair Diergeneeskundig Centrum te Utrecht, met een gezelschapsdier naar de specialistische kliniek UKG (Universiteitskliniek voor gezelschapsdieren).
De Universitaire Dierenkliniek is in Merelbeke in België.
Afhankelijk van waar u woont:
De Hoofdvestiging Diergeneeskunde De Lingehoeve te Lienden heeft diverse vestigingen.
https://www.delingehoeve.nl/vestigingen/lienden/

Antwoorden (1)

Je hebt al een goede dierenarts, die had ik ook. Ook problemen met een overgevende kat, weliswaar door een andere oorzaak.
Ik heb erg veel gehad aan Lity van Hoboken, zij kan je de oorzaak vertellen. Google haar maar eens, ik heb een erg goede ervaring met haar.
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
@jadi, https://www.levenenlatenleven.nl/energiereading-en-healings