Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik heb mijn poes laten steriliseren maar zij ziet alleen op de kamer met haar broetje mag dat?

En ik heb geen andere kamer om zij uit elkaar te houden wat kan ik doen ?

Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
1.4K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Ja hoor dat kan geen kwaad nu de poes gestelliriseert is.
(Lees meer...)
4 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Jaa ik was weer bij de dierenarts, en ze zei dat ze al samen op een kamer mogen zijn en zij heeft mij medicatie gegeven voor mijn kat want zij gaf over enz
Dat hangt er van af. Als de poes weer goed levendig is en het goed kan vinden met haar broertje, ook al ruikt ze nu anders, dat is het geen probleem.
Als de situatie gespannen is zal je voor tijdelijk toch maatregelen moeten nemen en ze weer rustig aan elkaar laten wennen, al is de situatie bepaald niet ideaal.
Ik hoop dat je bij een dierenarts bent geweest die het belang inziet van het meegeven van pijnstilling voor enkele dagen?
Verder is het niet zo'n goed idee om twee katten te houden als je maar 1 enkele kamer hebt.Zorg er iig voor dat de katten ook de hoogte in kunnen, en bied ze veel afleiding en mogelijkheid tot beweging. Succes!
(Lees meer...)
Rieneke1
4 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding