Hoelang treurt een hond in het asiel, wanneer voelen ze zich er thuis?

Ik heb gisteren een hond gevonden op straat... Heb haar naar het asiel moeten brengen en hoopte natuurlijk (en was er vrij zeker van omdat ik zelf honden heb en weet wat ze voor mij betekenen) dat de baasjes haar zo snel mogelijk kwamen halen. Het hondje was heel bang toen ik haar vond... Niets is minder waar want vandaag heb ik tehoren gekregen dat de baasjes haar niet meer willen, ze blijft dus in het asiel. Nu is mijn vraag (omdat ik dit verhaal echt niet uit mijn hoofd krijg): hoelang treurt een hondje in het asiel? Voelen ze zich er snel thuis? Krijgen ze er veel aandacht?

Ik hoop dat ze een mooi thuis vind, ik denk er elke seconde aan.

4 jaar geleden
1.6K

Antwoorden (1)

In de meeste asiels zorgt men erg goed voor de opgevangen dieren. Zeker als een dier net is binnen gebracht zal er extra aandacht aan worden besteed. Op tijd eten en drinken, af en toe even aanhalen en een knuffel. Het hondje zal zich snel thuis voelen. Bij dierenasiels werken echte dierenvrienden!!!
Het hondje zal dus NIET LANG TREUREN en dat moet jij ook niet doen.
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
SaraV
4 jaar geleden
Het is fijn om dit te horen... Ik ben een enorme dierenvriend en vind dit verschrikkelijk om te zien... het hondje heeft niks misgedaan en zit daar nu helemaal alleen niet wetend wat er gebeurt is... het is iets waar ik echt niet tegen kan. Begrijp er niks van. Heb enorm veel respect voor de mensen in het asiel, ze zijn echte helden! Het hondje is 12 jaar, hopelijk vind ze nog een mooie thuis op haar oude dag.