Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waarom plast mijn kitten tussen de benen van mijn vriend als we op bed liggen?

Wij hebben sinds kort een tweede kitten in huis gehaald. Het heeft even. Geduurd vooraleer ze overeen kwam met de andere kat maar nu komen ze over een. Maar af en toe plast onze jongste een kattertje op bed toevallig altijd tussen de benen van mijn vriend. Hij gaat ook in de kattenbak maar ons andere kat gaat ook in dezelfde ookal hebben wij twee katten bakken. Ze verliezen allebei de open kattenbak. Maar mijn vraag is waarom plast die soms op bed en precies enkel en alleen tussen mijn vriend zijn benen?

Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
1.8K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Katten zijn gewoontedieren. Als het een keer goed bevallen is, dan blijft dat hangen en is het ook voor een volgende keer een goede plek. Geuren spelen daarbij ook een belangrijke rol. Voor ons, mensen, ruikt het dekbed misschien wel weer schoon en fris, naar voor de veel gevoeligere kattenneus ruikt het nog steeds als de plek waar hij eerder z'n behoefte heeft kunnen doen.

Je zou een "Urine Off Geurtjes- en Vlekkenverwijderaar" kunnen proberen. Dat wil soms wel eens helpen. Succes is echter niet gegarandeerd !
(Lees meer...)
Rieneke1
4 jaar geleden
In de wasmachine met biotex blauw. Voor zaken die niet in de machine kunnen is Urine Off prima.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding