waarom blijft mijn zus der hond dit doen?

mijn zus heeft een engelse stafford teef van 11.
steeds als er een bal in de buurt is, laat ze hem niet los ze houdt hem in der bek slaapt ermee etc..
dit doet ze al zolang ik der ken..
waarom doet ze dit?
ze doet niks anders als je het zelf niet afpakt loopt ze er over een week nog in der bek.. ze eet wel maar dan leg ze bal naast etensbak

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik zou er geen probleem mee hebben. Lijkt me een geweldig gezicht: een hond die overal een bal mee heen sjouwt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ja het is nu zelfs met een klein rubber pinguin speeltje van me neefjes die zeook niet terug wilt geven haha

Het beste antwoord

Het zal een gewoonte geworden zijn die mensen ook kunnen hebben zoals altijd kijken of je wel een zakdoek bij je hebt voor je de deur uitgaat.
Het kan ook van kleins afaan een troost zijn geworden toen ze het nest heeft verlaten.
Heel veel kinderen gaan niet zonder hun knuffel ergens heen.