Cavia bijt in dode cavia , eet zelfs een nageltje op, waarom doet hij dat?

De andere cavia is vannacht overleden. Omdat ik dacht dat het goed was voor de andere cavia om te beseffen wat er met haar maatje gebeurd is, heb ik de overleden cavia nog in het hok laten liggen. Echter ze liep er naar toe en beet een gat in haar oor! Daarna beet ze een nagel af van de teen en at het op... Wil ze nu kijken of ze reageert of waarom doet ze dit?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
2.3K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Blijkbaar heeft ze door dat ie dood is. Je hebt 'm toch wel weg gehaald ondertussen?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ja, we hebben hem al begraven.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Lief dat je het geprobeerd hebt,sneu dat het anders ging dan je had gehoopt. Goede vraag overigens +

Antwoorden (1)

die cavia wou vast zien als hij echt dood was,
of om te laten zien dat hij/zij nu baas is.
ik had dat ook een keer gehad.

ik hoop dat je er iets aan hebt.

mvg anne age