Wat heeft mijn vis?

Mijn vis had een week geleden zo een boebeltje en nu komt er zo iets wit uit maar voor de rest heeft hij niets hij zwemt heel normaal

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Het beste antwoord

Het zouden karperpokken kunnen zijn.
Aanstippen met Betadine, wil wel eens goed helpen. ( eigen ervaring)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Moet ik dan mijn vis uit het water nemen ofzo? En dan dat erop doppen
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
precies! Zorg wel dat je hand al nat is, voordat je de vis vast houdt.