Als je hond ( leonberger ) komt te overlijden (natuurlijke dood ouderdom ) zou je dan van zijn pels ook een jas kunnen laten maken?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Het beste antwoord

Dat kan wel. Wel moet je het vel op de juiste manier bewerken. Heel veel hondenbont zit tegenwoordig aan de capuchons van de jacks van jongeren, met name uit China komt veel bont van honden. Alleen hangt het wel even van de maat van je jasje af. Met vijf honden kom je als volwassene al een heel eind.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Nee, onmogelijk. Daarvoor is de oppervlakte van de huid van één hond veel te klein. Om een jas te kunnen maken heb je een aantal dieren nodig.
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
+ Inderdaad. Lijkt me ook te klein.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Een kinderjasje... ;)