hoeveel eet een Duitse herder?

ik moet een werkstuk maken en de vraag is:hoeveel eet een Duitse herder?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
3.7K
Ritsuka
10 jaar geleden
moet je ook weten van welke leeftijd het dier is

Antwoorden (2)

duitse herderteef weegt 33.8 kg en 64 cm schofthoogte eet per dag tussen de 800 gr en 1 kilo rauw. Hangt idd een beetje af van haar beweging of ze naar de 800 of de 1 kg gaat
fremar
10 jaar geleden
Onze herder at toen hij jong was 1 kilo pens per dag met extra vitaminen en een klein bakje brokken. Toen hij volwassen werd kreeg hij per dag drie (maat)bekertjes Doko dus brokken er dag en een half blik boontjes of wortetjes. Anders werd hij te dik.