Gemengd graan, als het er is aangevuld met kroos.
Voor pulletjes en eenden die aan moeten sterken zijn er opfokkorrels.

Toegevoegd na 20 minuten:
In de winter geef ik ook wel eens fijngesneden andijvie, wordt erg op prijs gesteld.
Rieneke1
10 jaar geleden
Je kunt bij de veevoerhandel speciale brokjes kopen voor eenden ( wordt gegeven aan siereernden, maar natuurlijk ook voor gewone eenden geschikt). Ook hebben ze voer voor jonge eendjes.