Welke ziekte heeft onze poes?

Onze poes van bijna 1 jaar heeft sinds 5 weken problemen met eten. Ze eet een paar hapjes en dan laat ze het eten staan. We hebben een antibioticakuur gedaan en ze krijgt gelpasta om toch maar voeding binnen te krijgen. Ze heeft steeds diarree en gaf eerst ook over maar dat doet ze niet meer. Ze is suffig maar drinkt wel water.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ga gewoon even langs de dierenarts zou ik zeggen!
AlphaLimaSierra
11 jaar geleden
problemen met het gebit wellicht. laat een dierenarts een complete checkup doen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Horwse denk je dat we die antibioticakuur zelf hebben gekocht? Natuurlijk hebben we die van de dierenarts
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Terug gaan naar je da of een andere da zoeken.
Rieneke1
11 jaar geleden
Is er enig onderzoek gedaan, of alleen antibiotica gegeven?
Rieneke1
11 jaar geleden
Ga terug of naar een andere dierenarts, en laat de ontlasting eens onderzoeken (giardia??)
Zonder verder onderzoek valt er niets over te zeggen.
Ik zou er wel wat vaart achter zetten, gezien dat je ook zegt dat ze wat apatisch is.
Beterschap voor je katje!

Antwoorden (2)

Mijn katje had ooit haar keel beschadigd. De dierenarts heeft gekeken diep in haar keel en ontdekte dat. Kan het zijn dat er zoiets aan de hand is? Ze wordt natuurlijk ook suffig als ze niet genoeg eet en diaree kan ze ook van zwakte krijgen.
Ivana
11 jaar geleden
Het zou een ontsteking van de keel kunnen zijn. Meestal eten ze dan maar heel weinig of helemaal niet. Het zou ook aan dr tandjes kunnen liggen dat ze niet kan eten. Als ik jou was zou ik als het kan even proberen in in dr bekje te kijken.