Hoe weet ik of mijn hond drachtig kan zijn?

Hoi, mijn hond was 1 week geleden mee naar een feest en toen was ze loops en er was ook een reutje bij. Ze hebben toen ook even samen gespeeld, maar wel aan de riem. Hij heeft ook geprobeerd haar te dekken, maar toen haalden we ze snel uit elkaar. We hebben niet kunnen zien of ze ook daadwerkelijk gedekt is.En nu is ze de laatste dagen nogal sloom, 2 dagen misselijk geweest en overgegeven en ze is ook wat aangekomen. Dus hoe zou ik kunnen zien of mijn hond drachtig is?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.4K

Antwoorden (2)

Op de 28e dag na de mogelijke dekking kan de dierenarts een foto maken. Dan is te zien of ze drachtig is en misschien zelfs hoeveel puppy's ze krijgt.
Je kan haar ook laten castreren als je het helemaal niet wilt, maar dat moet je met de dierenarts bespreken.
Ivana
11 jaar geleden
nou even hop erop daar is een hond niet 1,2,3 zwanger van, na een goede dekking draait de reu van de teef af, en zitten ze voor een tijdje vast aan elkaar, maar een heel kleine kans is er, als je het niet vertrouwd, een echo laten maken zoals bovenstaand antwoord al vermelde.

Toegevoegd na 1 minuut:
alleen vraag ik me af hoe je een teef kan laten castreren.