Wat betaal je aan kosten om een ontsnapt konijn op te laten halen door de dierenambulance?

Een vriendin heeft een ontsnapt konijn gevangen en wilt hem nu graag op laten halen door de dierenambulance, omdat ze geen idee heeft van wie konijntje is. Wat zijn de kosten die ze ongeveer kwijt is?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.2K

Het beste antwoord

er zijn veel ambu's met ieder hun eigen regels, maar wij, en veel andere ambu's, doen dit gratis.
anders zouden nog maar weinig mensen onze hulp inroepen.

we rekenen wel ritprijzen, maar alleen voor bestelde ritten naar en van de dierenarts, en voor ritten naar het crematorium.
noodhulp is altijd gratis.
Rieneke1
11 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Op laten halen is gratis, de eigenaar krijgt wel een rekening als hij zijn diertje op komt halen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het is niet haar konijn dus kost het haar ook niets. Ze zou ook kunnen overwegen het diertje zelf naar het asiel te brengen en een advertentie plaatsen in de supermarkt over het gevonden konijntje.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Gevonden dieren worden gewoon opgehaald, maar waarom vangt zij zelf het konijn? Weet je zeker dat het een ontsnapt konijn is?

Overigens verzoeken ze je wel vaak het beestje zelf te komen brengen, het zijn vrijwilligers die op de dierenambulance rijden, en ze hebben het vaak al druk genoeg.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Rieneke1
11 jaar geleden
dat verzoeken wij inderdaad, maar als dat niet gaat wordt het beestje opgehaald.
men moet alleen geen haast hebben, want het is retedruk, en geen spoedje.