Vinger in z'n keel zodat ie gaat kotsen. Heeft ie een te smalle keel, neem dan een rietje bijv. Nee dit is niet zielig.
11 jaar geleden
Utrecht
11 jaar geleden
Zou je echt je vinger voorbij die scherpe snijtanden willen stoppen? Lijkt me niet.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Wat is dit voor vreemd 'advies'??? -
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
luister hier niet naar, dit gaat nergens over! Wat een slecht advies! Je doet het konijntje onnodig pijn! niet doen dus!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ga jezelf nakijken joh! Konijnen kunnen ten eerste niet overgeven en ten tweede dit is dierenmishandeling!!
Zorg dat er genoeg water staat.
Chips is ontzettend zout dus je konijn zal veel willen drinken.
Verder kan je niets doen (dan ervoor zorgen dat je de chips voortaan beter opbergt).
11 jaar geleden
Ligt eraan of hij heel veel op heeft of niet? Zo niet, dan poept ie het wel weer uit. Zorg wel dat hij genoeg drinken heeft , Want chips is zout.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hallo,

Maak je absoluut niet druk, dit is niet ernstig en je konijntje gaat ook zeker niet dood! Mijn konijn at altijd van alles, milkshake daar was ze dol op. Ze is 12 jaar oud geworden, dus best oud voor een konijn! Als je konijntje water heeft staan, is er niets aan de hand!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het konijn van een kennis is er wel aan overleden. Een chipje was hem al fataal geworden.....
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Oke vind ik vreemd, maar zou kunnen idd