heb een onluchtingsbuis van uit kelder naar buiten daar heeft een kat in gepist hoe krijg ik die geur eruit weet iemand daar iets op?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (4)

Schoonmaken met een schoonmaak middel (Ajax of water met Oxi Action) de plek laten drogen en dan na deppen met alcohol (minimaal 70 % te koop bij de drogist). Dit is om de geur weg te nemen en te voorkomen dat hij weer op dit plek gaat zitten
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
UF2000 is een krachtige geurneutralisator die effectief de strijd aanbindt met kattenpis. Daar waar urine geur ongewenst is biedt UF2000 een milieuvriendelijke en doelmatige oplossing.

Toegevoegd na 1 minuut:
http://www.ecodor.nl/Consumenten-ontgeuring/Huisdieren/Kattenpis-geur-verwijderen-Urine-geur-middel-tegen-kattenpis-stank.html
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Met Dettol en het ontsmet ook.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
wat zijn het ook donderstralen niet waar , ik moest even lachen om je vraag omdat er bij mij ook weer gepist is bij de voordeur , wat kan ik dan pissig worden en boos zijn !
Maar nu , je moet van die geur af , graag zelfs! ik doe het dan met water en een flinke scheut bleekmiddel , daarna kan je er aluminiumfolie neerleggen (als ze daar op pissen dan spettert het plas zo erg dat het tegen hun eigen aan komt én dat vinden ze dan niet leuk!) of er peper strooien (gaan ze erg niezen , en plast dan wel ergens anders)
Er zijn nog veel meer van dit soort oplossingen , maar met de bleek ben je zó van de geur af en het is goedkoop!