hond is ziek.24uur geen behoefte gedaan.is dat gevaarlijk?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zou voor de zekerheid even de dierenarts raadplegen.

Antwoorden (2)

Mijn hond is ook een keer lang ziek geweest. Neem contact op met de dierenarts, en neem maatregelen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heeft je hond ook overgegeven? Onze hond heeft het in het verleden helaas meegemaakt en het bleek dat hij een dikke darmonsteking had. Gewoon even contact opnemen met de DA! Het zekere voor het onzekere hoor. Sterkte!