ik krijg steeds een kater bij mij thuis,die ook binnenkomt ik zelf heb een poes die er erg bang voor is hij respecteert haar terrein niet,

ik ben er zo zat van straks wil mijn eigen kat niet meer naar buiten ,hij maakt ook iedere keer ruzie met haar,wie heeft de gouden tip dat dat beest met een hele grote boog om mijn tuin heenloopt,ik heb de eigenaar ook al gezegd dat ik hier heel flauw van ben
meer mensen klagen erover
dus wie kan mij helpen?????

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (3)

Een plantenspuit op hem spuiten hij re d gegarandeert weg <

Vooe buiten de TUINSLANG is ook nog grappig

( sorry voor de mensen die dit zielig vinden vind het ook niet leuk maar het is ook zielig voor zijn poes en als dit de enige manier is). <<<<
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dit is idd enorm stressvol voor jouw kat.
ik vrees dat de enige oplossing het afzetten van je tuin zal zijn.
ik zou er niet op rekenen dat de eigenaar z'n kat vrijwillig gaat binnenhouden helaas.
Rieneke1
13 jaar geleden
Wij hebben dat in ons vorige huis ook een tijdje gehad. We hebben toen een kattenluikje met een magneetsluiting genomen onze poesen een magneetje aan hun halsbandje dat alleen die erin konden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Rieneke1
13 jaar geleden
werkte dat soepel?
heb er zelf geen ervaring mee, maar heb wel begrepen dat het magneetje precies goed ervoor moet hangen?
als poes naar binnen wil vluchten, moet dat natuurlijk wel lukken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ze moesten er even aan wennen want ze moeten wat harder duwen.
Ze konden ook wel vluchten was af en toe wel grappig als onze poesen naar binnen rende en die kat tegen een dicht luikje aan rende.
Eenmaal binnen kregen ze wel hulp van de hond die als die die kat zag door dat luikje naar buiten wilde (wat een keer bijna lukte)
Rieneke1
13 jaar geleden
haha ik zie het voor me: pure slapstick! :)
+
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Of dat ze met het magneetje aan de douchedeurpost vastklinken of aan het voerbakje, hilarisch! Bij mij werkte het niet zo goed dus. mn zusje heeft een luik op basis van de chip in hun huid, volgens mij net zo duur maar effectiever. Succes!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wij hebben inderdaad het ijzeren drinkbakje vervangen voor een van plasstick. Verders kwamen ze wel eens met een spijker of muntgeld aan het magneetje binnen. Inderdaad je hebt ze met een chip maar die zijn vrij prijzig.