wanneer mag je een katje laten vaccineren en steriliseren ?

mijn katje missy, die dat ziek was . is in december aan de deur komen miauwen met een bevroren pelsje en ze was broodmager . we hadden toen geen idee of ze gevaccineerd was. we zijn naar de dierenarts geweest en ze bleek een verstopping te hebben. nu zijn we vergeten om te vragen wanner ze mag worden gevaccineerd.
weet er misschien iemand wanner een katje mag worden gevaccineerd en gesteriliseerd ?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kijk maar eens op deze site staat veel informatie ;)
http://www.dekattensite.nl/html/vragen.html

Het beste antwoord

Normaal gesproken wordt een kitten op 9 en 12 weken gevaccineerd. Als ze nu weer goed hersteld is kan je haar laten vaccineren, over 3 weken moet ze dan de tweede. Hierna 1 keer per jaar.
Vanaf 5/6 maanden kan je haar laten steriliseren.