Stinkt het als je een hamster als huisdier houdt?

Mijn broertje wilt een hamster maar mn vader zegt dat t gaat stinken klopt dat?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
8K

Antwoorden (5)

Als je zijn kooitje goed schoont houdt ruik je alleen het zaagsel
Sommige mensen vinden dat stinken dus dat ligt dus aan je vader of hij dat ook vindt stinken
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hmm als je dan alleen het zaagsel ruikt denk ik dat mn vader dat niet erg vind want hij werkt met hout
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je broertje dan het kooitje goed schoonhoudt dan is er geen stankoverlast voor je vader ;)
MissBiggie
13 jaar geleden
Hier ook al een -
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja waarom een -?
Als je broertje hem goed verzorgt en minimaal 1x in de week zn kooi schoonmaakt gaat t niet stinken hoor. Als hij hem los laat lopen ( wat geen goed idee is omdat een hamster vrij klein is en makkelijk kwijt kan raken ) moet hij alleen even in de gaten houden of de hamster nergens zijn behoeftes doet. Want dat kan WEL gaan stinken als het niet opgeruimd wordt.
13 jaar geleden
MissBiggie
13 jaar geleden
Waarom een - ?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Van mij een +
MissBiggie
13 jaar geleden
Dank je :)
als je lang genoeg wacht gaat het wel stinken ja.

wekelijks het hok verschonen, en dagelijks het slaaphuisje (blijft vooral je hamster zelf fris bij) en ja pa zal niet eens ruiken dat een hamster in huis is :)

overigens hebben hamsters wel een nadeeltje. ze slapen overdag en kunnen knorrig en bijterig zijn als je ze wakker maakt. juist als iedereen ligt te slapen besluit de hamster om eens lekker in het hok rond te gaan crossen en de marathon te lopen in het loopwiel.
misschien wel iets om rekening mee te houden?

succes!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het heeft een apart geurtje als hij een weekj binnenstaat ruik je het al niet meer, ik weet niet hoe oud je broertje is maar overdag zijn hamsters niet vaak wakker alsj geluk heb went je hamster aan dagleven wat ik had en die kwam overdag vaak kijken en wou er dan uit etc ik zou dan een cavia aanraden iets groter zit meer stil bij je op schoot en is overdag ook gwn wakker (:
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee een hamster hoort niet te stinken dat zou niet nirmaal zijn het enige in de kooi dat zou stinken is het plashoekje ps. De poepjes stinken niet en zijn droog en hard (ja hamsters hebben een zelf gekozen hoekje een plashoekje gemaakt ,het zijn nette dieren) cavias stinken trouwens meer. Een hamsterkooi elke 1 a 3 weken schoonmaken dan hoort het niet te stinken dus het anderwoordt: Hamster stinken niet!!! (Foto info:Links bovenin zit het plashoekje het is daa iets donkerder zo herken je een plashoekej!)
Plaatje bij antwoord