Ik krijg morgen een shih tzu pup (5 mnd. oud) te logeren voor 3 nachten. Wat is het beste te doen als ze 's nachts gaat janken?

Ze is gisteren al even bij me geweest voor een paar uurtjes, zodat ze kon wennen .... haar bazin was ondertussen boodschappen gaan doen. Het ging heel goed, maar ik vraag me af wat ik het beste 's nachts kan doen als ze zou gaan janken.

Ikzelf zit te denken om even mijn gezicht te laten zien, haar geruststellend toe te spreken en weer weg te gaan, maar wellicht zou dat haar gejankt 'belonen'??
Ze slaapt in een bench overigens.

Toegevoegd na 56 seconden:
gejankt = gejank

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.5K

Het beste antwoord

als je naar toe gaat als ze jankt beloon je haar.

Je zou ervoor kunnen zorgen dat ze een leuke aktieve dag heeft en s,avonds lekker moe is dan zal ze wel slapen denk ik.Als ze haar eigen bench met dekentjes en speeltjes heeft is dat voor alllemaal lekker vertrouwd wat ook zal helpen om haar niet te laten janken.verder niet al te dramties afscheid nemen van dr baas gewoon doen alsof het de normaalste zaak van de wereld is.Er zall vast wel een of ander valeriaan achtig kalmerings/slaap middel bestaan voor dit soort gevallen wat zou kunnen helpen.Maar ik denk dat slapen met (als ze jankt)het luchtalarm aan de beste oplossing is.
avast veel plezier met de logee
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik bedoel met luchtalarm het janken van de hond.ik hoop dat het tijdsstip waarop je deze reaktie plaatst geen direkt verband heeft met je vraag :-)
dus dat je nu met een huilende pup zit

Andere antwoorden (2)

je kan lekker actief bezig zijn met ze, zodat ze s,avonds lekker moe is.
vraag aan haar bazin om haar eigen doek/knuffel waar haar lucht aan zit in de bench.
vraag of ze in donker, of dat er nog een lampje brand waar de bench staat.
wij vangen ook regelmatig s,nachts honden op in huis.
als ze toch niet rustig zijn, zetten we de radio zachtjes aan bij ze in de keuken,( daar zijn ze bij ons ), dat werkt super, maar nooit boos worden, dat werkt averechts.
ik hoop dat je er veel plezier aan hebt, wij altijd wel.

Toegevoegd na 5 minuten:
oh ja, mocht ze ondanks alles toch wat janken, er niet naar toe gaan, dan geef je haar d,r zin, en word het een lange nacht, terwijl ze het vanzelf zat worden en gaat slapen, maar met een hond van 5 mnd. moet het goed gaan.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je zou de bench in je slaapkamer kunnen zetten als dat niet teveel moeite is dan hoor.. en als je dat zelf ook ziet zitten..
Het is natuurlijk toch vreemd voor 3 hondjes opeens in een ander huis..