alleen als ze de frituurpan zijn ingevlogen.

Toegevoegd na 24 minuten:
dat is trouwens geen grapje, het gebeurt daadwerkelijk!
meerdere malen per jaar krijgen we ze binnen.
Rieneke1
13 jaar geleden
Alleen de zwarte streepjes.......
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik zou ze niet wassen, dan verdwijnen de strepen en zijn het geen zebra's meer.
13 jaar geleden
kan als ze het lekker vinden

Toegevoegd na 42 seconden:
maar moed je wel zelf beslissen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Volgens mij wassen ze zichzelf, geef ze wel een bakje water.
Wassen door een mens lijkt me niet goed voor ze tenzij ze olieslachtoffer zijn.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wij hebben een agapornis, en die vindt het heerlijk om met zijn kop onder de kraan te gaan
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kunt ze de mogelijkheid geven om zich te badderen in een waterbakje, ze vinden dat vast wel fijn. Jij hoeft ze niet te wassen hoor, dat doen ze zelf dan wel.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Voor bijna alle kooivogels geldt: als ze er behoefte aan hebben moeten ze af en toe een bad kunnen nemen.
De ene vogel heeft hier bijna dagelijks behoefte aan, een andere zal nooit gebruik maken van zo'n badje.
Dus: hang er eens een badje aan of een schoteltje met water erin en kijk eens wat er gebeurt.
Ze moeten dus niet (door ons) gewassen worden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
het moet niet,het kan wel.
lauw badje met dierenshampoo,goed naspoelen.
om te drogen,inrollen in keukenpapier en op de niet te warme verwarming leggen.daarna nog ff fohnen en klaar is piet.

ook dit is geen grap.heb het zelf op tv. zien doen.
ps. ik zou het zelf niet doen.maar het kan.