Fatboy vullen, hoe doe ik dit zonder veel rommel te maken?

Onze hond heeft een fatboy doggielounge waarvan de binnenzak (dus waar die piepschuim balletjes inzitten) stuk is (rits). Nu heb ik een nieuwe binnenzak besteld en nu wil ik de balletjes over 'gooien' naar de nieuwe binnenzak maar de balletjes zijn statisch. Wie o wie heeft de beste oplossing om dit over te hevelen zonder al te veel troep te maken? Het is geen optie om als die balletjes te vervangen want dat kost vijftig euro. Hij moet alleen wat bijgevuld worden. Graag jullie antwoorden!!

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
2.3K

Het beste antwoord

Naai de bovenkant van de volle zak vast in de binnenkant van de lege zak. Dat kan gewoon met grove , overhandse steken, als ze maar klein genoeg zijn om niet allemaal lekgaten te hebben. Wel voorzichtig met dat naaien, want op dat moment heb je de oude zak natuurlijk wel open.
Dan keer je het zaakje om, en schudt net zo lang tot zo ongeveer alle balletjes in de nieuwe zak zitten.
Trek je draad er weer uit, voer voorzichtig de nu lege zak af door hem zo veel mogelijk dicht te houden en in een vuilniszak te proppenen en sluit de nieuwe zak. MInimale troep.

Het kan ook helemaal zonder troep :
Stop gewoon de oude,kapotte zak zo netjes mogelijk in de nieuwel, en sluit deze. In de praktijk zul je weinig merken van deze dubbele zak, en het is een klusje van niks. Je kunt het alleen geen twintig keer herhalen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ga daarvoor naar een autowasbox en doe dat daar, maak de bolletjes een tikje nat, en hevel het dan over, en als je wat morst is niet erg, daarna spuit je met de hogedrukspuit alles in een hoek en doe het erbij in de zak... Alles zal netjes drogen in een paar dagen...

Zo zou ik het doen...