ik kan Adobe Shockwave Player niet downloaden.

op de adobe site wil de download zich helemaal niet openen en op andere sites krijg ik deze foutmelding tijdens het downloaden: fout bij schrijven naar bestand: C:\windows\system32\Adobe\director\SwDir.dll Het is Versie 11

Toegevoegd na 2 uur:
Als ik hem download zegt hij download compleet. Als ik hem opnieuw download kan ik zien dat hij alle dingen verwijders heeft, en dan zet hij het er weer opnieuw op. MAAR: Ik kan geen icoontje zien. En de site doet het zelfs met versie 10 (die hij helemaal correct geinstalleerd heeft, geen fouten ofzo) NIET. de site is www.sunnieday.net en als ik dan heb ingelogd wil ik naar Sunnie hotel gaan, en DAN vraagt hij om shockwave. Zelfs instaleer ik hem 10 keer, blijft hij nog vragen om shockwave. HELP HELP HELP

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Er zijn problemen met shockwave player. Er zijn ook lekken. Probeer versie 9. die is veilig. Op onderstaande site kun je ook informatie vinden:
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

volgens mij is de adobe updater dan defect of weg, ik had namelijk laatst ook zoiets en het ging weg toen ik de hele computer of in ieder geval de browser opnieuw had opgestart, misschien een poging waard.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
probeer anders eerst adobe shockwave player 10
gewoon op google zoeken adobe shockwave 10 download dan vind je er vanzelf een