Weet iemand waar je afleveringen van family guy/south park/the office kan downloaden (met uitzondering van torrents)?

Toegevoegd na 9 minuten:
Zonder ondertiteling is prima, met is beter (maar deze zullen er waarschijnlijk niet zijn). Het moet echt downloaden zijn, het liefst mp4 formaat zodat het in 1x m'n itunes in kan.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Family Guy: download-family-guy-episodes.edogo.com/
South Park: southparkfiles.com/
The Office: download-the-office-episodes.edogo.com/
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Op de site van Blinkx, kun je alle series die er zo'n beetje bestaan, aflevering voor aflevering afkijken. Je hoeft dus niks te downloaden.
Hou er wel rekening mee dat het allemaal zonder ondertiteling is. Dus als je engels niet voldoende is, heb je er weinig aan.