geluid skype werkt alleen via hoofdtelefoon langs voorste poort aan pc? hoe komt dit

het gewone op start geluid komt via mijn luidsprekers(poort aan achterkant van mijn pc)
maar als ik bel komt het spreken van de contactpersoon niet door.dat geluid kan alleen als ik luidsprekers of hoofdtelefoon in voorste poort steek. ookal is achterste poort als basis poort in gesteld .
dit is heel vervelend ..

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Controleer je Skype instellingen:
-Extra - Instellingen - Geluidsinstellingen. Kijk hier welke luidsprekers er gekozen zijn voor Skype. Klik indien nodig op "Toon geavanceerde opties" om een voorkeursvolgorde aan te geven van welke luidsprekers als eerste gebruikt moeten worden.

Als dat niet helpt kan het ook nog een instelling in Windows zijn, maar dan moet ik weten welke versie van Windows het gaat.