Hoe krijg ik het geluid op m'n laptop weer aan?

Gisteren heeft m'n zoon Skype geinstalleerd op m'n laptop. Nu ben ik opeens het pictogrammetje van het geluid rechtsonder kwijt. Normaal heb ik het geluid nooit aan staan en kan dat rechtsonder instellen. Is er nog een manier?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
5.1K

Het beste antwoord

weet niet welk besturingssysteem je hebt, maar je kan of

via start - bureauaccesoires - mapje - volume - het volume scherm open en ergens aangeven dat hij moet opstarten of weergegeven moet worden op de taakbalk.

of rechter muisknop op de taakbalk klikken - eigenschappen - tabblad - systeemvak - en daar weer een vinkje zetten voor volume
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Vaak staat er op je toetsenbord een icoontje van een luidspreker.
Als je er een hebt staan is dat om het geluid aan en uit te zetten, als je er meerdere hebt, kun je het geluid harder of zachter zetten ermee.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
zijn er toetsen met een luidsprekertje er op ,houd dan de
knop met fn er op ingedrukt en druk op de toets met het luidsprekertje .