automatisch aanpassen beeldschermresolutie?

Als ik mijn computer opgestart heb, heb ik soms het probleem dat de resolutie terugveranderd van 1440 bij 900 naar 1280 bij 1024 en het aantal hertz automatisch van 60 weer naar 75 gaat. Alsof de computer weer naar fabrieksinstellingen gaat. Mn achtergrondafbeelding blijft wel gewoon staan, maar verkleint uiteraard ook.
Zou hier een reden voor kunnen zijn, of ligt dit gewoon aan mijn computer?

Heb trouwens een computer van Targa: Targa Now 8821
(eentje van de Lidl)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Ik heb 't soms als ik een game aan 't spelen was op een andere resolutie dan die van m'n bureaublad en dan m'n computer uitschakel door de knop ingedrukt te houden ipv netjes af te sluiten. Andere redenen zou ik zo niet weten, behalve misschien een slecht functionerend register.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Een freeware programma kan uitkomst bieden