Gewoon drivermax downloaden en installeren. Zoekt automatisch alles wat je nodig heeft en download dat voor je.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Drivermax is simpel te gebruiken en inmiddels werkt mijn videokaart weer prima.
Enige nadeel is dat DL niet snel gaat als je geen (betaalde) pro-versie hebt aangeschaft, maar met een beetje geduld kom je er ook.

Andere antwoorden (1)

Op onderstaande ASUS site kan je alle software die geschikt is voor jouw moederbord downloaden.
Onder chipset staan de drivers voor jouw kaart.
Tenzij je een 'losse' videokaart hebt, dan moet je dat hier ff bij je vraag vermelden