Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Anno 1404: Waarom ontwikkelen de huizen/burgers zich niet?

kan iemand mij vertellen wat ik moet doen om mijn huizen groter te krijgen (ontwikkelen) in Anno 1404? ik heb voor zover ik weet voldoende hout...

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
884

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Omdat je moet voldoen aan de voorwaarden voor die huizen om te kunnen groeien.

Hout is niet voldoende je hebt voor sommige burgers ook wol, drank en een kerk etc nodig.

Klik op een huis om te zien wat ze nodig hebben.


Misschien heb je ook wat aan de bron, dat is een guide
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
heey bedankt, ik heb als het goed is alles 100%. als er nu nog niks gebeurd wat dan? Gr, Nick
Klopt helemaal wat hierboven staat. Zorg er ook voor dat alle balkjes groen zijn als je op het huisje klikt. Als ze dan nog niet ontwikkelen, kan het zijn dat je er te weinig hebt. Er moet volgens mij eerst een bepaalde hoeveelheid mensen zijn van een bepaalde groep.
Daarnaast moet je natuurlijk voldoende materialen hebben. Huizen hebben bijvoorbeeld steen nodig om door te groeien, dan moet je wel eerst de steengroeve hebben om stenen uit de rotsen te halen. Anders groeien de huizen ook niet door.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding