Hotmail is recent gewijzigd. Het gemakkelijkste is om je foto's die je wil verzenden eerst op te slaan in (Mijn) Afbeeldingen. Vervolgens klik je in Hotmail op BESTAND TOEVOEGEN en navigeer je naar jouw afbeeldingen. Hier op de gewenste afbeelding FF dubbelklikken en je bestand (Foto) wordt toegevoegd. Dit kan even duren omdat je bestand elders wordt opgeslagen. Even een minuutje wachten tot het blauwe balkje is vogelopen.
Let wel dt je op bestand toevoegen drukt omdat je foto's als een bestand zijn opgeslagen.

Toegevoegd na 8 minuten:
Je kan ook op het paperclipje bijlagen klikken.