Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kan ik een powerpointbestand uitprinten?

Ik heb een ppt-bestand gekregen die ik via powerpointviewer gewoon kan bekijken (fullscreen) maar omdat het om sheets gaat voor een college vanavond wil ik ze graag kunnen uitprinten. Weet iemand hoe ik dat moet doen? Ik heb echt helemaal GEEN ervaring met powerpoint.

Even voor de goede orde: ik heb geen powerpoint, alleen powerpointviewer.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
4.1K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Rechtermuisklik op het bestand ppt, en kies voor Bewerken
Ga linksbovenin naar Bestand > Afdrukken > (hier heb je keuzes tussen (dia afdrukken, overzicht afdrukken, hand-outs afdrukken) kleur of zwart-wit. Kies op OK

Is dit helder?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Gelukkig, als je dubbelklikte werd waarschijnlijk de presentatie direct gestart of niet?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
idd, succes iig ;)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je hebt dus wel PowerPoint, terwijl je in je vraag zei van niet.

Andere antwoorden (4)

Het desbetreffende powerpoint bestand openen.. en dan ga je naar:
Bestand (links boven)
en dan kies je afdrukken. en drukt daarna op Ok, nu komt je hele powerpoint presentatie uit de printer rollen als je die hebt aangesloten uiteraard;)

Toegevoegd op 12-05-2009 10:37:41
Kijk anders hier ook nog even. weet alleen niet welke versie je hebt. dit geld voor 2007 ;)!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je moet eerst PowerPoint openen (dus het programma zelf, niet het bestand). Dan klik je op Openen en zoekt het bestand. Dat open je dus. Het wordt nu niet als dia-presentatie weergegeven, maar als aparte (bewerkbare) sheets.
Dan klik je op printen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Oef...een powerpoint viewer....geeft die helemaal geen opties om te printen?