Hoe kan ik een powerpointbestand uitprinten?

Ik heb een ppt-bestand gekregen die ik via powerpointviewer gewoon kan bekijken (fullscreen) maar omdat het om sheets gaat voor een college vanavond wil ik ze graag kunnen uitprinten. Weet iemand hoe ik dat moet doen? Ik heb echt helemaal GEEN ervaring met powerpoint.

Even voor de goede orde: ik heb geen powerpoint, alleen powerpointviewer.

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Rechtermuisklik op het bestand ppt, en kies voor Bewerken Ga linksbovenin naar Bestand > Afdrukken > (hier heb je keuzes tussen (dia afdrukken, overzicht afdrukken, hand-outs afdrukken) kleur of zwart-wit. Kies op OK Is dit helder?

Het desbetreffende powerpoint bestand openen.. en dan ga je naar: Bestand (links boven) en dan kies je afdrukken. en drukt daarna op Ok, nu komt je hele powerpoint presentatie uit de printer rollen als je die hebt aangesloten uiteraard;) Toegevoegd op 12-05-2009 10:37:41 Kijk anders hier ook nog even. weet alleen niet welke versie je hebt. dit geld voor 2007 ;)!

Bronnen:
http://gratiscursus.be/powerpoint_2007/Pow...

Je moet eerst PowerPoint openen (dus het programma zelf, niet het bestand). Dan klik je op Openen en zoekt het bestand. Dat open je dus. Het wordt nu niet als dia-presentatie weergegeven, maar als aparte (bewerkbare) sheets. Dan klik je op printen.

Je kunt ook een screenshot maken, bv met ALT+PrtSc, deze in Paint plakken en die vervolgens afdrukken.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100