Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe krijg ik het virus genaamd security shield van mijn computer?

Ik wil hem gratis van mijn computer krijgen maar daar moet je voor betalen en ik wil het gratis!

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (3)

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Een heel goede tool kun je onderstaand (bij bron) vinden. Het programma heet ComboFix.

Let op dat je dit tooltje alleen mag gebruiken bij Windows XP. Bij Windows Vista en Windows 7 werkt het niet zo goed.

Voor deze besturingssystemen zou je eens malwarebytes kunnen proberen (zie 2e bron).

Is het niet mogelijk om een dergelijk tooltje te openen omdat het geblokkeerd wordt door het virus? Probeer de computer dan eens in Veilige Modus te starten. Dit doe je met de F8 toets herhaaldelijk in te blijven drukken alvorens het XP opstartscherm verschijnt.

Succes!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
malware bytes doet dit ook uitstekend geen betaal versie nodig gewoon de gratis versie kiezen
(Lees meer...)
capthavoc
15 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing