hoe kan het dat mycom dell computers verkoopt?

aangezien dell alleen zelf en via post wil verkopen.

http://www.mycom.nl/Search.aspx?q=dell

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Er zijn steeds meer winkels die Dell ook mogen verkopen. Wat mij zelf al eens is opgevallen is dat sommige winkels een aantal notebook modellen hebben die Dell zelf weer niet via hun website verkoopt.

Prijzen zijn overigens bijna gelijk. Dus de inkoopprijs voor een reseller (in dit geval een winkel) is lager.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Dell heeft een overeenkomst gesloten met MyCom en Vobis waardoor ook in die winkels hardware van de hardwarefabrikant te koop zal zijn. Andere winkels volgen op korte termijn. Eerder al startte Dynabyte met de verkoop van Dell-producten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ok dan. zijn hun prijzen dan gegarandeerd gelijk aan die van de dell site? dat scheelt nl weer verzendkosten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je de reacties leest dan weet je meer:
http://tweakers.net/nieuws/69346/mycom-en-vobis-gaan-ook-dell-producten-verkopen.html#reacties