Ik heb een filmcamera en nu wil ik de films op dvd branden. Ga in dus converteren maar naar welk formaat?

Je kan dus converteren naar avi, mpeg, gp3 en nog een aantal maar welke moet ik gebruiken?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Als je de film bewerkt hebt en klaar bent om te branden, dan kun je het avi of mov bestand branden in een brandprogramma als Nero (ik neem aan dat je met een windoos bak werkt).
Als je in Nero kiest voor DVD video branden dan zal Nero voor jou de avi of de mov converteren naar DVD video en na het converteren brandt Nero de DVD voor je. Nu kun je die DVD in alle DVD spelers afspelen.

Succes. Voor verdere vragen mag je mij altijd benaderen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

naar DVD video formaat... Voor gewone dvd's is er een standaard dvd foprmat. Als je gewoon op OPC wil afsprelen werkt MPEG meestal prima