ik heb een mail (reply) van een vriend in mijn hotmailbox ontvangen. Voor elke zin staat dit tekentje '>' . kan iemand me zeggen wat dit betekent?

hij heeft een mailadres: info@....... . be
Werd alle geschreven dingen gescreand of zo?

hopelijk vind ik antwoorden via jullie

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (3)

Dat is een automatisch tekentje wat voor elke regel van het originele bericht is gezet, dat heeft me zijn instellingen te maken en niks met de jouwe.
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dank je voor je antwoord, en weet je welke instelling dit is? want voordien geen enkel probleem bij reply en de teksten netjes zoals normaal je ze binnen krijgt in je hotmailbox.
sterredag
13 jaar geleden
Als je een bericht verzend dan is er een optie antwoord markeren met > Iemand die dus een mail ontvangt en deze mail gaat beantwoorden, krijgt dan in de tekst voor elke regel bij het originele mailtje de > geplaatst. Het kan heel goed zijn dat die vriend zijn hotmail in bijvoorbeeld outlook (express) of een ander emailprogramma binnen krijgt (of sindskort pas gebruikt) Het ligt dus aan een instelling bij die vriend en het ligt eraan wat hij gebruikt om zijn mail te ontvangen en te beantwoorden waar die instelling zit en hoe dit werkt.
Psies... dat is er eigenlijk heel handig, want wanneer je op reply drukt en tussen de regels door antwoordt, de vishaakjes de berichten van de ander aangeven....
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dat is 't em nu eigenlijk, voor elke regel staat >, maar daaronder staat een hele rij > onder elkaar tot een volgende regel. Mogelijk werd mijn mail doorgemaild naar iemand anders die er iets op schreef en heeft hij dit met doorsturen ff gewist?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja das normaal hoor die vishaakjes lopen onzinnig door nog, maak je er maar niet druk om hoor. Das niks :) Dat gebeurt al jij een enkele mail van hem ontvangt en die dus wil beantwoorden...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
@ gast25243 die > komen alleen bij antwoorden erbij; bij doorsturen niet.
Cryofiel
13 jaar geleden
Dat ligt aan je doorstuur-instellingen.
Het is inderdaad een instelling van het mailprogramma van de verzender, bij sommige staan er bijv. ook een streep voor, dit is om te zien dat het een reply of doorgestuurd bericht is.