Het kan het dat als je een mail reply't e mail wel aankomt, maar als rechtstreeks dezelfde ontvanger mailen niet?

Is maar bij een persoon. E-mailadres gecheckt met ontvanger - klopt. Windows 7 en Outlook.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.1K

Antwoorden (2)

gebruik je zijn email adres rechtstreek of type je toch zijn gewone naam in ?
dan heeft die persoon wellicht 2 email adressen
het kan zijn dat dat dat andere of foute email adres dan als standaard staat in je adres boekje ?
capthavoc
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het is een probleem van een vriendin dus ik heb dit naar haar doorgemaild. Ben benieuwd.
Verwijderd het adres eens uit je adresboek en voeg 'm weer toe door in het mailtje van die persoon op zijn naam met rechts te klikken en dan toevoegen aan adresboek.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het is een probleem van een vriendin dus ik heb dit naar haar doorgemaild. Ben benieuwd.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja ik hoop dat jouw mailtje dan wel aankomt, ik ben ook benieuwd ;-)