het lukt mij niet om games online te spelen hoe los ik dit op?

als ik bijvoorbeeld trackmania forever speel komt er voor: verkeerde proxy navigatie, en bij nfs world: service is unavailable. kan dit aan de internet filter liggen? en hoe los ik dit anders op?

Toegevoegd na 8 minuten:
de filter is kliksaf, het merk van de router is linsys. firewall gebruik ik ook.

Toegevoegd na 9 minuten:
kliksaf moet kliksafe zijn.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kimath
13 jaar geleden
wat voor firewall/Internetfilter gebruik je?
Soms kan er ook een beveiliging in de router zitten. Wat is het merk van je router? (als je die hebt)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je ouders hebben dit denk ik geregeld. Heb je het aan hen gevraagd?

Het beste antwoord

Probeer het filter en de firewall eens uit te zetten. Eerst het filter, dan kijken of je games wel werken. Dan filter weer aan en firewall uit (kan best eventjes) en kijken of de games werken. Nog niet, dan allebei uit en nog eens kijken. Zo kun je er in elk geval achter komen wat het tegenhoudt. Houdt bv. de firewall het tegen, kijk dan of de beveiliging niet te hoog staat. Of probeer eens een andere.