ineens is mijn beeldscherm donkergroen ,en krijg het met geen één mogelijkheid weer op een normale kleur ,,wat is er loos ???? gr mieke

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
10K

Antwoorden (4)

even een nachtje laten rusten, ik heb het ook een keer gehad met een oudere laptop, de dag erna werkte hij gewoon weer
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dan zit je kabel niet goed in je monitor of in je computer
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Had ik ook. Hele beeld groen uitgeslagen... Dacht eerst dat mijn pc ziek was lol. Nee, dan ligt het aan de kabel. Probeer de kabel opnieuw in het beeld en de computer te plaatsen en kijk dan of het normaal is.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
probeer eens een update te nemen van uw grafische kaart. Het kan ook zijn dat uw beeldscherm in een te vochtige plaats staat, bij oudere beeldschermen kan je soms die groene schijning krijgen en kan je niets aan doen.