Kan je reclame verwijderen van Windows Live Hotmail?

Sinds kort word ik echt helemaal dol van de brede reclamebalk naast mijn mailoverzicht, in Windows Live Hotmail.
Vooral als het een drukke reclame is met veel bewegende, felgekleurde beelden.

Ik begrijp niet hoe dat erin gekomen is en of je zoiets zelf kunt verwijderen en zo ja hoe.

Is er iemand die hier verstand van heeft?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
7.4K

Antwoorden (5)

nee de reclame is niet te verwijderen maar misschien kunt u contact opnemen met het team van hotmail
aders zou ik het ook niet weten

met vriendelijke groet Mozoa
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bij mij is het er niet.
Zou het te maken hebben met popup instellingen?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Makkelijkste oplossing:
Open een gmail account van Google
Lees daarmee je hotmail aacount uit (eenmalig wat instellingen doen)
Als je van daaruit antwoord denkt de geadresseerde dat je gewoon je hotmail account gebruikt.
Zo kun je heel makkelijk al je verschillende email accounts vanuit 1 punt (gmail) lezen en beantwoorden. Op elke pc met een internetverbinding. En je hebt dus altijd al je mail 'bij je'. Zolang je een pc met internet in de buurt hebt heb je dus geen laptop meer nodig. Je hebt alles bij je. Ook je documenten in Google docs. Anywehere, anyplace, anytime. Ideaal.
en de reclame is heel klein en kun je indien gewenst zo uitvinken in de instellingen.

Toegevoegd op 04-05-2009 09:56:38
PS, ik heb geen aandelen :)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja, je kunt het verwijderen door te upgraden naar Windows Live Hotmail Plus.

Dit kost 19,99 euro per jaar.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als je Firefox hebt kun je :
Adblock Plus installeren :
https://addons.mozilla.org/nl/firefox/addon/1865

Dan kun je abonneren op een Dutch woordlijst.....En dan heb je geen reclame! Su6