Hoe kan ik het veranderen, dat mijn zoekopdrachten uit o.a. google, worden verwerkt in mijn mail / msn?

Gisteren heb ik bij wehkamp bij schoenen en lingerie gekeken, en vandaag krijg ik bij mijn email (hotmail) en msn daar reclame over. Een paar dagen geleden zooplus rondgekeken, en direct erna weer banners.

Ik vind dit vervelend, die websites kennen mijn email niet, ik ben niet ingelogd bij die websites, of bij hotmail als ik bij die sites kijk. Hoe kan dit dan? En hoe kan ik het veranderen?
Ik verwijder al dagelijks coockies e.d.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
de gratis Malwarebytes Antimalware er even door heen halen zou stap één zijn voor mij.
http://www.malwarebytes.org/

Antwoorden (4)

U kunt u afmelden bij de site van die banners.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dit is vaak DE manier om te laten blijken dat uw email adres een GELDIG adres is, derhalve is dit alleen aan te raden bij gerenomeerde bedrijven .... en zelfs dan nog :(
Hm.. Ik zou eens in je computer gaan scannen op spyware. Dit lijkt NIET het gevolg van cookies, maar van software op jouw computer.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Regel goede beveiliging op je computer. Volgens mij ben je in bezit van "malware"! dat houdt in dat een ongewild en onbekend programma over jouw gegevens beschikt.

Laat je computer eens gratis virusscannen op symantec of kaspersky
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Google en Micosoft en alles onthouden alles wat je in typt op hun zoekmachines, waardoor jij vaker advertenties ziet die bij jouw levens styl passen. Dit is de nieuwe manier van reclame maken.
Dit is geen geen geheim en staat ook in hun privacy statement. Deze bestanden worden wel bewaakt en is niet toegankelijk voor derden.