Na de Ipod is het pingen nu ook overgesprongen naar de Blackberry!

De tweede link is eventjes leeswerk, maar wel nuttige info.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik gebruik WhatsApp, deze is veel beter en werkt zowel op de iPod touch/iPhone als op de Blackberry!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Haha jij bent best grappig.
Vertel me nou wat er beter is aan WhatsApp dan Blackerry Internet Messenger.
Noem 1 voordeel!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nou je schrijft het zelf al Blackberry messenger werkt alleen op een Blackberry en WhatsApp werkt op diverse apparaten. Verder heeft WhatsApp een betere interface, meer mogelijkheden, grafisch beter en integratie van contactenlijsten. (tijdelijk zonder jb) nog steeds probleemloos. Ook het verzenden van video's en gesproken audiobestanden, foto's en (GPS)locatiegegevens verloopt vlekkenloos met WhatsApp!
Je kunt zien of je contact personen online zijn of wanneer ze voor het laatst online zijn geweest En zo kan ik dus nog wel even doorgaan met de voordelen ;-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Blackberry Messenger kun je gebruiken om video, foto's en andere media bestanden te sturen. Dit is net nieuw bij Whatssap.
Daarnaast is BM veel stabieler en sneller.
En bij whatsapp moet je hopen dat je vrienden of contacten online zijn of aangemeld en dit hoeft dus niet bij BM.
Daar hoef je je dus niet voor aan te melden en werkt dus echt als SMS. Doei doei
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De vraag was of je vanaf een iPod touch kan pingen en dat kan niet met de BM daarvoor moet je dus WhatsApp hebben ;-)
Helaas dit kan niet.
Blackberry Internet Messenger werkt alleen op Blackberry toestellen, omdat elk toestel een PIN heeft en de BIM is verbonden met de PIN. Deze staan weer geregistreerd bij Blackberry zelf en je kunt pingen dankzij een speciale blackberry server dus het kan niet.

Misschien heel ingewikkelt, maar het is moeilijk uit te leggen. Maar het is gewoon 100% onmogelijk. Dit valt niet te hacken, jailbraiken, kraken of wat dan ook.

Wat je wel kunt doen is een andere applicatie downloaden zoals google talk of whatssapp.

En laat je niet gek maken, want whatsapp is niet beter dan de blackberry ping ;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ja en blijf maar minnetjes geven wanneer je de waarheid niet aankunt :)