Hoe zet ik meerdere fotoalbums op mijn ipad?

1 foto Album lukt me wel maar als ik dann nog een Album erop zet dan word de vorige verwijderd

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Je moet 1 map aanmaken en daarin allemappen met foto's zetten. Dan als je je iPad hebt aangesloten selecteer je in iTunes het tabblad Foto's en selecteer daar dan eerst die ene map, daaronder kun je dan al die andere mappen selecteren, wel aanvinken anders komen ze er niet op, uitvinken dan gaan ze er weer af.
Kijk anders eens op het onderstaande forum, voor de iPad werkt het bijna allemaal hetzelfde;