Ten eerste: Zie andere vraag van jou. Daar heb ik je verteld hoe je virussen voorkomt.

Als je een goede virusscanner hebt, laat hij zien in welke map een virus of Trojaans paard verscholen zit. Ook hoe het bestand heet.
Ga snel naar de locatie en verwijder die map of bestand.
Verwijder geen belangrijke bestanden! Alleen het virusbestand.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een virus vind ik met de virusscanner die ik gebruik. Of omdat mijn computer heel raar gaat doen.

Ik verwijder de virus door een backup in zijn geheel terug te zetten. 15min tijd.