Als er commentaar van andere gebruikers op de downloadpagina beschikbaar is, moet je dat eerst doorlezen. Meestal waarschuwen ze anderen voor een virus.

Verder alleen van betrouwbare en bekende websites downloaden. En niet van sites waar de helft van de advertenties uit porno bestaat.

Verder na het downloaden goed scannen met de virusscanner!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

gewoon een goede download site.
Waar ze alleen zonder virus op komen, of je laat ze scannen door de virusscanner.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als er reacties staan lees dan of ze pos. of neg. zijn en idd scannen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
En zorg dat je tijdens het downloaden een goede virusscanner hebt draaien, zoals Avast;
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
comodo vind ik persoonlijk een goede beveiliging software. antivirus, firewall, defender alles zit er bij in. en het is volkomen gratis. het is wel een lastig programme dat veel vragen steld. al heb ik wel gemerkt dat vele vragen minder vaak voorkomen. ik neem aan dat je met ds nintendo ds bedoeld. ik weet niet of er een virus op zo een ding kan komen. want volgens mij zit de software hardware matig ingebakken. als het wel zo is dat er een virus op kan komen ben je de sjaak.