Mijn computer start gewoon op

Maar als hij windows xp op hoort te starten dan begint hij er wel mee maar als je dan bij de scherm komt waar de gebruikersnamen horen te staan dan komt er een zwart scherm. Wat kan ik hieraan doen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Opnieuw opstarten F8 indrukken, en vervolgens systeemherstel draaien op een datum dat alles nog goed was. Meestal is dat voldoende.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Je kunt proberen om dan de taakbeheer te starten (control+als+delete) niewe taak kiezen en dan C:\Windows\explorer.exe typen.

Heb zelf ook dit probleem gehad en hiermee lukte het wel
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
misschien moet je even kijken naar de drivers van je videokaart (met f8 in veilige modus)
verwijderd dan onder apparaten beheer de grafische kaart
en start opnieuw op.
dan krijg je wel de desktop met een lagere resolutie
daarna de juiste drivers zoeken en installeren
capthavoc