Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik heb kennelijk mijn webcam geblokkeerd. Hoe kan ik dit oplossen?

Ik krijg hem niet meer ingeschakeld.
Ik heb een Asus laptop met Windows 10.
Een paar maanden geleden werkte hij het nog en ik zou niet weten wat ik veranderd heb.

Picture for question
1.5K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Probeer eens de Fn knop samen met F10 (Fn zit onderaan aan de linkerkant). Als het niet F10 is, zoek dan of er een functietoets is waarbij een soortgelijk logo staat als in je screenshot.
(Lees meer...)
gvrox
2 jaar geleden
Pieterke
2 jaar geleden
Bedankt. Ik ga het proberen.
Pieterke
2 jaar geleden
@gvrox: Het is gelukt met Fn en F10. Dank je wel.
Pieterke
2 jaar geleden
@gvrox: Nu krijg ik de Fn toets niet meer uitgeschakeld. Ik heb al Numlock en Fn toets samen ingedrukt. Wat kan ik nog meer proberen?
Pieterke
2 jaar geleden
@gvrox: Het is me inmiddels gelukt met Fn en Escape.

Andere antwoorden (1)

Met rechtermuisknop (let op, de rechter muisknop!) het windows ikoontje aanklikken, dan (links) klikken op apparaatbeheer, en daarna de camera aanklikken. Daar staat als apparaat waarschijnlijk je geintegreerde webcam bij, die klik je ook aan.
Bij het tabje 'stuurprogramma' vind je de mogelijkheid om het apparaat weer in te schakelen.
(Lees meer...)
2 jaar geleden
Pieterke
2 jaar geleden
Bedankt voor uw antwoord. Ik ga het proberen.
Pieterke
2 jaar geleden
@crispy: Ik kom niet verder dan camera. Daarnaast staat: Zoeken naar gewijzigde apparaten en Eigenschappen. Als ik daar op klik gebeurt er niets, krijg alleen een wit vlakje te zien.
Het tabje stuurprogramma zie ik niet staan.
crispy
2 jaar geleden
Als je op camera's klikt, en er is dan helemaal niets, dan ziet je laptop je camera niet meer.
Pieterke
2 jaar geleden
Bedankt Crispy.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding